När jag åkte därifrån, så åkte jag och barnen och köpte present till pappa Peter (min underbara make), och efter det så åkte vi hem. Klockan var runt 13 när vi kom hem, och då var det bara in, göra iordning kaninburen, städa och ge mat, och sedan iväg till middag hos Peters föräldrar. Det var det godaste jag ätit nånsin tror jag, kalkonmiddag!! Vilken sås, den är en sån man bara drömmer om!!
Tja, det var ju väldigt trevlig att vara där, men när vi skulle gå, så tittade vi på vardagsrumsmöbler som Peters farmor ägt, och som Peters pappa sa att vi kunde få köpa billigt. Vi mätte dem, och när vi kom hem och såg att det skulle passa i vårat "finrum" så ringde Peter upp sin pappa för att berätta att vi gärna tog dem. Där blev det tvärstopp förstås. Peters mamma förklarade att dessa möbler ska betala begravningen, så det gick inte att vi köpte dem billigt minsann. De ligger ute för 12000 kr på blocket punkt slut... Men det är inte punkt slut där, de ligger ute för halva det beloppet!! Jag blir såååå trött och arg... Det slutade med att jag gick och lade mig kl. 20:00 igår kväll och idag är allt som i en dimma.
Dimman är tät idag // Anki
Vilken tråkig helg du ha haft, ibland blir de bara för mycket med allt tyvärr!! Bra att du visar din ilska & skriver av dej.
SvaraRadera"släkten är Värst";0)
Kram Lotta