Ankis hörna
tisdag 23 november 2010
Tjohooo!!!
Ha, jag blev utvald. Lilla lilla jag! Kan inte tro det, vad kul! Ser fram emot det massor!!!
Vad nu, undrar ni säkert, har hon blivit tokig...
Tja, kanske, jag blev nämligen utvald!! Se vilket härligt mail jag fick!!
Hej och grattis!
Du har blivit utvald som Testpilot på Arla Köket smaksatt grädde.
Barnen kommer bli sååå glada!! //Anki
1 kommentar:
Anonym
23 november 2010 kl. 17:46
Grattis vad kul.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Grattis vad kul.
SvaraRadera