tisdag 23 november 2010

Tjohooo!!!

Ha, jag blev utvald. Lilla lilla jag! Kan inte tro det, vad kul! Ser fram emot det massor!!!

Vad nu, undrar ni säkert, har hon blivit tokig... Tja, kanske, jag blev nämligen utvald!! Se vilket härligt mail jag fick!!

Hej och grattis!

Du har blivit utvald som Testpilot på Arla Köket smaksatt grädde.

Barnen kommer bli sååå glada!! //Anki

1 kommentar: