torsdag 25 november 2010

Syrran efterlyste bilder på kaninerna

Så här kommer några från när vi precis köpt dem och kunde ha dem inne då det var varmt både inne och ute.





Visst är dem söta? //Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar