torsdag 18 november 2010

Ladies Night

Vi är fyra tjejer som ska gå på Ladies Night imorgon kväll, och jag längtar redan!
En sån här show har jag aldrig varit på, och egentligen skulle det inte falla mig in att gå på... hehe, vad förvirrande...
Jo, det jag menar är, vi ville hitta på något alldeles speciellt för våran bästa väninna då hon fyllde jämt, och vi funderade länge, länge. Till slut såg jag en annons nånstanns, var det på aftonbladet eller jnytt kanske, om Ladies Night, och det kändes klockrent. Detta skulle aldrig Lotta komma på resonerade jag, hon skulle kanske misstänka något liknande, men aldrig detta. Sagt och gjort, jag sms-ade Laila och Ulli, och de var snabbt med på idén. Vips så var biljetter köpta och sen fick Lotta en biljett i födelsedagspresent.
Vi passar på att gå ut och äta innan, det är ju inte ofta man kan göra det. Skönt att slippa barn och make en stund också ;) Bara vi tjejer som roar oss lite!!
Längtar till fredag eftermiddag! //Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar