Denna morgonen var riktigt jobbig ju, massor av snö så långt ögat når, och visst, jag gillar snö, särskilt nysnö, som lägger sig som ett vitt täcke över allt. Det jag inte gillar är att skotta, och det fick jag göra i morse. Ni som varit hemma hos mig vet hur lång uppfart vi har. Jag lyckades skotta hela längan själv. Själv undrar ni, Peter då. Jo, i eftermiddag är det begravning för Peters farmor, så Peter är ledig idag från jobbet. Jag har tagit ledigt från kl. 13.
Nu måste jag fortsätta jobba. :) //Anki
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar