Vi fick möblerna, det kommer passa sååå bra!! Nu är det ju tyvärr duk över bordet på bilden, så man ser inte, men formen på bordet är inte rund, utan har en liten grekisk stil. Just nu har vi bara brunt i vårat finrum, så detta kommer bli så ljust och fint.
Visst är skåpet vackert? Stilen kanske är totalt ute, men det struntar både Peter och jag i, vi tycker det är jättefina möbler.
Vi ska ju ha julmiddag hemma i jul, blir som en liten invigning då, men redan i helgen ska vi äta grekisk middag för att inviga rummet.
Jag är så glad, det kommer bli så fint! //Anki


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar