fredag 12 november 2010

Här ska ni få höra något mumsigt!!

Just nu söker Arla 3000 testpiloter för smaksatt vispgrädde! Det finns två smaker att testa, choklad och jordgubb. Jag anmälde mig direkt när jag såg den, alla som känner mig vet ju hur svag jag är för sådana här  mumsigheter.
Jag tycker ni ska ta chansen att anmäla er också, passa på, det vore skoj att kunna utbyta erfarenheter, och utmana varandra om nya ideér att använda grädden till. Kanske jag bjuder på vaniljglass med chokladgrädde kalas? Eller en smulpaj med jordgubbssyltgrädde (med jordgubbsbitar i)... Jag drömmer om chokladgrädde med pannkakor, tänk er, mina två busungar kommer hoppa högt av glädje!!
 Det finns så många varianter man kan göra, huvudet bubblar av ideér, så jag hoppas, hoppas att jag får bli en av testpiloterna.

Tryck här för att anmäla dig som testpilot!



Visst ser det gott ut? Hoppas alla passar på nu!!

kramar Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar