onsdag 24 november 2010

I morse var det skottning som gällde förståss!!

I morse skottade jag som vanligt, med ett undantag. Jag tog i mer med benen och armarna än ryggen, som självklart värkte som om den skulle gå av. Har tagit värktabletter för att slippa känna värken, vilket i alla fall tar udden av smärtan.
Igår jobbade vi över, och när jag kom hem hade Peter lagt ungarna. Så fort jag klev innanför dörren hörde jag ändå, mamma, mamma, och klampande steg i trappan. Det värmde gott att komma hem till en varm kram från dottern som sa "jag har saknat dig mamma".
Önskar snön försvann... //Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar