Igår jobbade vi över, och när jag kom hem hade Peter lagt ungarna. Så fort jag klev innanför dörren hörde jag ändå, mamma, mamma, och klampande steg i trappan. Det värmde gott att komma hem till en varm kram från dottern som sa "jag har saknat dig mamma".
Önskar snön försvann... //Anki
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar