lördag 20 november 2010

Byggt för fullt idag

Nu kommer jag fiska lite... Jo det vore kul om nån skrev lite kommentarer i bloggen, vore kul att veta om nån kikar in här. :)


Idag började dan tidigt. Vi åkte iväg och köpte virke, hönsnät, gångjärn, vinkeljärn osv. Åkte hem, åt tacos, började bygga. Vi har byggt hela dagen, och ikväll står stommen klar till uteplatsen för kaninerna. Det är jättekul att bygga, Peter är otroligt snabb och händig!!
Just nu värmer Peter pizza åt oss, ska bli gått att äta. Sen ska vi ut och sätta hönsnät. Ska försöka komma ihåg att lägga upp en bild på när det är klart.
Haft en skön dag //Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar