tisdag 23 november 2010

Jahop, ont i ryggen

Bara för man är duktig och skottar hela uppfarten både igår och idag, så får man den värsta "belöning" man kan tänka sig. Ont i ryggen förståss. Jag kan knappt gå, värker och värker. Blev rekommenderad av vårdcentralen att ta tabletter och mycket vila. Hmm, när jag kommer hem ikväll, vet ni vad jag ska göra då... hehe, preciiis!! SKOTTA!
Trött på att skotta redan. //Anki

1 kommentar: