onsdag 17 november 2010

Egen dikt

Jag satt och gosa med tösen, som är 7 år, i morse. Då kom jag helt plötsligt på en dikt jag skrev till min man för många många år sedan.

Det finns ett rum i mitt hjärta,
och det är inte något av de vanliga fyra.
I det rummet bor ingen smärta,
och jag tar ingen inneboendes hyra.

Jag skrev tre eller fyra verser till på denna dikt, men jag kommer inte ihåg dem, måste leta upp våra gamla papper... hmm, undrar var mina dikter ligger nånstanns...

Idag har dimman lättat i alla fall och jag är mitt vanliga glada jag. Ska testa göra några julkort i helgen som kommer, kanske vara med i Tisdagar med Tinas julkortsswap... (Är du nyfiken på detta kikar du här)

På fredag ska jag ut med tjejerna, sen är det dags för Ladies Night, ska bli sååå kul.
Tills nästa gång jag skriver, ha det bra!! //Anki

1 kommentar:

  1. Hej Anki!
    Jag tror att dina dikter ligger på vinden eller långt inne i din garderob. Sist jag skrev en dikt var förra året, himla roligt att skriva<3
    Vi ses på fredag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera