torsdag 16 december 2010

Stackars Matilda!

Matildas tå är inte så vacker just nu. I går morse ringde de från fritids och sa att hon fått ett tungt skåp på stortån, och att det inte såg så bra ut. Jag ringde Peter som hade bilen, och han åkte hem till henne. Efter att ha varit i kontakt med vårdcentralen så skulle de avvakta tills dan efter, för att se om det var värre eller bättre. Peter ringde vårdcentralen nu på morgonen, och fick tid kl. 13 idag, så får vi se om det behöver röntgas.
Här kommer en bild på Matildas tå.

På bilden ser det inte så allvarligt ut, men det är taget med mobilkamera i rätt mörkt rum...
Tycker synd om tösen //Anki

1 kommentar:

  1. Hur gick det med hennes stackars tå? Jag vet hur ont det gör.

    KRAM!!

    SvaraRadera