Har fått från
Smartson att jag blivit utvald att testa
Headweb. Det är en filmtjänst på Internet, som fungerar ungefär som Voddler, och jag kommer få ladda hem några filer och testa gratis, sen avge ett omdöme om hur jag tycker det fungerar. Ska bli spännande, jag har rätt bra erfarenhet av Voddler, så jag hoppas att denna tjänst är lika bra eller kanske till och med bättre.
Sen har jag fått kupongen så jag kan hämta Arlas smaksatta vispgrädde, så nu är det dags att planera för helgmaten, eller rättare sagt, helgens efterrätter!!
Matilda har feber idag, så jag är hemma och VAB-ar idag.
Massor att göra inför jul oxo //Anki
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar