Ankis hörna
torsdag 2 december 2010
Magsjuk :(
Mår så himla dåligt och har så tråkigt. Här kommer en bild på det färdiga kaninhuset. Peter har satt upp lampa i taket så man ser vad man gör när man ger dem vatten o mat.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar