Har ni kikat in på StampARTic nån gång. Där finns massor av ideér och uppslag på pyssel och sånt. Nu har man även chans att vinna en Tim Holtz produkt, kika gärna
här tävlingen pågår under dagen.
Annars händer inget nytt, jag är lika förkyld nu som innan. Hoppas det släpper innan jul åtminstone.
Hoppas jag är frisk i jul! //Anki
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar