Ankis hörna
måndag 20 december 2010
Kul julkort
Varje år får vi ett julkort i olika mönster, innehållande någon sorts te. Fiffig ide tycker jag, och roligt att få. Bra tips till någon som vill göra ett roligt julkort.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar