I morse testade jag Dove Intensivbalsam. Det doftar ljuvligt, och var inte alls så svårt att skölja ur som jag var rädd för att det skulle vara. Ja, mitt hår är oerhört tjockt och långt, och det tar lång tid att tvätta och skölja, och på morgonen har jag ju ont om tid för det mesta. Bilden är en "före Dove"-bild. Jag ska testa Dove Intensivbalsam några gånger nu, får se om det gör nån skillnad.
"före Dove" bild
Testat Dove //Anki
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar