I går firade vi Peters föräldras födelsedag, de fyller år i närheten av varandra, och brukar slå ihop till ett stort kalas. Vi blev bjudna på god middag med en god fruktsallad som efterrätt, och lite senare fick vi en underbar chokladtårta. Så här blev korten till dem.
Peters pappas kort är jag mest nöjd med:
Peters mammas kort blev så här, mest nöjd med framsidan på detta kort:
Blommorna är glänsande i lila egentligen, blev lite konstigt på kortet.
Jobbar en vecka till, sen semester!! //Anki
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar