...
...
gissa vad...
...
...
...
spänningen stiger
...
...
...
jo, att få chans att testa en 3D telefon, en LG Optimus 3D. Vadå 3D tänker ni, nu har Anki blivit snurrig, 3G menar hon nog, men nej, jag menar verkligen 3D. Kika på denna videon, så förstår ni direkt!!
Chansen är för god för att missa, passa på och gå in och anmäl er. Det kostar er ingetting, bara lite tid att blogga och skriva uppriktigt vad ni tycker om telefonen!
Passa på go vänner!! //Anki
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar