fredag 26 augusti 2011

Härlig dag

Vilken härlig dag det är idag! Sol och värme, det är underbart. Tyvärr har jag en jätteförkyld dotter, hon har 38,7 i feber, gnällig och vill bara se på tv, så det blir inte så mycket utesittande idag. Igår kväll innan jag gick och lade mig gick jag igenom Svensk Scrapbookings utmaningar, och hittade en där man skulle altra en tag. Blev sugen på att testa, har aldrig gjort det tidigare. Så här blev resultatet.



Jag är rätt nöjd för att det ska vara första gången. Funderar bara på vem som ska få den, tja, vi får väl se. Ska absolut forsätta göra tags.
Älskar pyssel! //Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar