torsdag 9 juni 2011

Testar att blogga från mobilen

Testar än en gång att blogga från mobilen. Inställningen var nämligen borttagen av nån skum anledning.

Verkar som jag bloggar i perioder, får hoppas jag kommit in i en sån period nu, har så mycket att skriva om.

Kramar från Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar