Ankis hörna

onsdag 27 april 2011

Påskafton

Vi hade en underbar påskafton. Avslutade kvällen med att grilla. Tyvärr fick det bli elgrillen, men men, det blev gott ändå.
Upplagd av Anki FJ kl. onsdag, april 27, 2011
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2017 (3)
    • ►  februari (1)
    • ►  januari (2)
  • ►  2013 (2)
    • ►  maj (2)
  • ►  2012 (6)
    • ►  oktober (4)
    • ►  september (1)
    • ►  januari (1)
  • ▼  2011 (30)
    • ►  december (2)
    • ►  november (2)
    • ►  oktober (3)
    • ►  september (3)
    • ►  augusti (2)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (7)
    • ▼  april (5)
      • Påskafton
      • Menyn utanför Gekås
      • Vi blev visst med husvagn
      • Min Familj
      • Nu börjar det ljusna vid horisonten
    • ►  januari (1)
  • ►  2010 (47)
    • ►  december (15)
    • ►  november (32)

Om mig

Anki FJ
Visa hela min profil

Gratis digitala stämplar

Inkido

Beccys place

BeccysPlace
Temat Vattenstämpel. Använder Blogger.