Pappa hade ju varit sjuk så länge, och vi har varit beredda på detta i många år faktiskt. När våra bästa vänners pappa gick bort, så hade våran pappa pratat med en av dem och sagt att han trodde det var han som skulle dö först.
Nåja, nog med elände nu. I helgen åker jag och syrran till Uppsala för att träffa våra kusiner, det ska bli roligt. Vi ska gå och äta på Katalin and all that jazz. Blir nog upp emot 15 kusiner som träffas åtminstonde. Allt som allt tror jag att vi är runt 20 - 25 kusiner nånting... (Ni får gärna protestera ifall det inte stämmer, kära kusiner.)
Ser fram emot helgen //Anki
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar