Ankis hörna
söndag 17 april 2011
Vi blev visst med husvagn
Hittade en blocket annons där de sålde en husvagn till högstbjudande, vi bjöd 500 kr o i eftermiddags så hämtade vi den. Inte världens finaste, men man fick mycket för pengarna i alla fall.
Fin va?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar