söndag 17 april 2011

Vi blev visst med husvagn

Hittade en blocket annons där de sålde en husvagn till högstbjudande, vi bjöd 500 kr o i eftermiddags så hämtade vi den. Inte världens finaste, men man fick mycket för pengarna i alla fall.
Fin va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar