söndag 2 januari 2011

Min pappa

Min pappa dog på morgonen den 29:onde december. Väntat, men så fruktansvärt jobbigt. Orkar inte mycket just nu. Har suttit o gjort lite dekorationer på ljus idag. Skickar med en liten bild på dessa tre.

1 kommentar:

  1. Å, först vill jag beklaga sorgen för din pappas bortgång. Min mamma gick bort för tre år sedan så jag kan föreställa mig hur du har det.

    Sedan vill jag tacka för din kommentar på min blogg. Beskrivning på "godis ask" finns på Magnolia Inks julnummer 2010(tror jag el så är det numret innan).

    Fina ljus du gör. Jag har aldrig fått till det. Försökt en gång och ljuset smälter istället. Sköt om dig och ta varje dag som det kommer.

    Kram
    Christine

    SvaraRadera