tisdag 21 juni 2011

Underbara kort

Har följt Henrikkes kortkreasjoner (nej det är inte felstavat det är norska) ett tag och en dag visade hon ett 4 kort som hon gjort med hjälp av dies tex. från spellbinders. Hon hade i sin tur fått tipset från Else, som gjort liknade kort. Det var här jag hämtade inspirationen till syrrans födelsedagskort, se inlägget nedan.

Kika gärna in på Henrikkes sida och även på Elsi´s sida.

Ha en underbar dag! //Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar