Har följt
Henrikkes kortkreasjoner (nej det är inte felstavat det är norska) ett tag och en dag visade hon ett 4 kort som hon gjort med hjälp av dies tex. från spellbinders. Hon hade i sin tur fått tipset från Else, som gjort liknade kort. Det var här jag hämtade inspirationen till syrrans födelsedagskort, se inlägget nedan.
Kika gärna in på
Henrikkes sida och även på
Elsi´s sida.
Ha en underbar dag! //Anki
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar