Jag hittade ett tips på hur man kan göra kort smidigt, ska lägga in en länk till den sidan så snart jag kan. Använde en fint formad spellbinders dies. Syrran hade bett om att få ett kort i lila och rosa. Använde en embossingfolder med swirlar till bakgrunden.
Sista bilden är kuvertet jag gjorde till kortet.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar