onsdag 15 juni 2011

Har ni testat Smartson?

Ni vet ju att jag brukar testa varor ibland, men gör det ni också. Nu finns det ett alldeles fantastiskt erbjudande på Smartson, tror faktiskt att ni inte kan tacka nej till chansen att få vara med och testa en 3D tv, och behålla den efter provperiodens slut? Tänk vilken chans!! Gå in på denna länk och anmäl er. 

Se mer här:


Passa på alla vänner, denna chansen är för bra för att missa. //Anki

1 kommentar:

  1. Härligt, jag måste anmäla mig! Tack Anki... kram Sola

    SvaraRadera