fredag 14 oktober 2011

pappas födelsedag närmar sig

Å, snart skulle pappa ha fyllt år. Han som alltid var så glad i att fylla år... Kom att tänka på honom idag när jag var på Eko med min man. Jag köpte BonBons, pappas favorittabletter...


Saknar honom :( //Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar