Ankis hörna
fredag 14 oktober 2011
pappas födelsedag närmar sig
Å, snart skulle pappa ha fyllt år. Han som alltid var så glad i att fylla år... Kom att tänka på honom idag när jag var på Eko med min man. Jag köpte BonBons, pappas favorittabletter...
Saknar honom :( //Anki
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar