måndag 24 oktober 2011

Lördag

I lördags var jag och Matilda vid pappas grav. Jag hade gjort ett ljus till hans födelsedag som jag ville tända hos honom. Mamma och syrran med tjejerna var också där, de hade också ljus med sig.




Vi åkte hem till mamma efteråt, fikade och pratade om allt och om pappa. Märker att mamma har svårt att berätta och prata om pappa fortfarande, tror hon är rätt ensam, tur att hon skaffat en katt. Lilla Nisse är visst jättebusig, han klättar överallt och har ner blommor, tuggar på blommor osv, men mamma är jätteglad i honom. 


Väl hemma hade min man och Martin byggt nagelborsterobortar, Martin hade gjort en helt själv, lött och fixat. Kul... Nagelborsterobotar? undrar ni säkert, gör en Youtube sökning så hittar ni nog vad jag menar.

I övrigt har det varit en lång och jobbig helg, massor av tankar har gått till pappa, jag saknar honom mer och mer känns det som, och tänker ofta på att han var en glad snubbe med nära till skrattet.

Tröttsam helg, med mycket tankar //Anki 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar