Ha en skön helg allihopa!! //Anki
fredag 28 oktober 2011
Zpanska flugan
Imorgon bär det av, tjejgänget ska till huvudstaden och titta på teater och sova på hotell och ha det riktigt sköööönt. Som min dotter sa till farmor idag i telefon; "mamma ska till Stockholm och åka och titta på en insekt"... haha, skön beskrivning va? Vi ska se farsen "Zpanska flugan" med Peter Dalle, Susanne Reuter, Per Andersson med flera. Längtar, och kan inte sova, klockan är mycket och jag borde gå och lägga mig. Ska gå upp kl. 6 imorgon bitti, vi åker härifrån 7:25, hämtar Lotta vid 7:30 och är förhoppningsvis vid stationen runt 7:45.. tror det blir jättebra. Nu har min älskade man gjort varma mackor, ska äta lite och sedan försöka sova en blund.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar