Har varit sjuk i tre hela veckor, ingen höjdare. Har inte orkat scrappat, trots att jag varit så sugen. Surfat runt lite på olika sidor, hittat massor av ideér men inte orkat genomföra någon. Hatar vara sjuk. I går så var min första dag tillbaka på tre veckor till jobbet, jag var helt slut på eftermiddagen, trodde jag skulle somna stående ibland. Dock känner jag hur krafterna börjar återvända och jag tror på ett liv efter viruset, vänta bara, jag ska piggna till ordentligt, det har jag bestämt!!
Vänta bara!!! //Anki
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar