måndag 5 september 2011

Ny tag

Fick för mig att göra en ny 'tag' i helgen. Här kommer några bilder, ville testa mig att hålla mig till vita nyanser, och la till en liten glittrig rosett, som jag tyckte passad, då jag hade glittrigt band och ett litet hänge i silver. Även stämplat och embossat swirls runt om, och ruggat kanterna på 'tagen'.



Är så superförkyld idag, önskar att jag stannat kvar i sängen istället... //Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar