tisdag 6 december 2011

Adventsljusstake

Före första advent så gjorde jag en adventsljusstake, med stora fina ljus. Jag hittade ett fat som passade perfekt till detta, och lade fina stenar runt ljusen. Det här blev resultatet.







Ha en skön vecka //Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar