Ankis hörna
tisdag 6 december 2011
Adventsljusstake
Före första advent så gjorde jag en adventsljusstake, med stora fina ljus. Jag hittade ett fat som passade perfekt till detta, och lade fina stenar runt ljusen. Det här blev resultatet.
Ha en skön vecka //Anki
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar