tisdag 13 december 2011

Så nöjd

I morse kunde jag posta alla julkort jag suttit och jobbat med. Har alla julkort fotograferade i min mobil, men vill inte lägga upp dem här, inte förrän efter alla fått dem. Är extra nöjd i år, då alla fick olika, jag har suttit i många timmar och fixat och donat, men roligt har det varit. Gjorde sedan en lottning för vem som skulle få vilket kort.
Jag är sååå nöjd med mig själv nu!! /Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar