måndag 21 november 2011

julkortdags

Nu börjar det närma sig första advent, och det börjar bli dags att göra julkort. Har inte börjat än, känner mig inte motiverad, vilket är konstigt, jag älskar ju göra kort. Nåja, den kommer nog när jag sätter igång ordentligt tror jag.

Hittade en bild på ett julkort jag gjorde förra året, lite suddigt, men men..


Ska på "skaparverkstad" i kväll. Lotta har bjudit in mig, det är egentligen hon och hennes vänner som träffas i en lokal där hon bor. Jag ska göra ett adventsljus, har redan gjort första, och vem vet, jag kanske hinner med både andra och tredje ljuset idag. Det beror lite på hur mycket vi kommer pyssla. Lotta ska ha med smörgåsar och fika med glögg. Låter jättegott tycker jag.
Ha en bra måndag allihop //Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar