Hittade en bild på ett julkort jag gjorde förra året, lite suddigt, men men..
Ska på "skaparverkstad" i kväll. Lotta har bjudit in mig, det är egentligen hon och hennes vänner som träffas i en lokal där hon bor. Jag ska göra ett adventsljus, har redan gjort första, och vem vet, jag kanske hinner med både andra och tredje ljuset idag. Det beror lite på hur mycket vi kommer pyssla. Lotta ska ha med smörgåsar och fika med glögg. Låter jättegott tycker jag.
Ha en bra måndag allihop //Anki
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar