Efter detta så fixade jag i Silhouette Studio, så att jag fick så många lappar jag behövde och vad det skulle stå på dem osv.
Efter detta lät jag Silhouetten arbeta. Jag gjorde även en perforering i mitten av kortet, så det blir lättare att vika rakt... Silhouetten är ju sååå smidig!!
Så plockade jag ut korten, och så här blev resultaten.
Har ni inte skaffat pennor till er Silhouette än, så är det dags att göra det, det är så användbart och blir så fint!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar