torsdag 11 oktober 2012

Börja blogga igen?

Gisses, vad länge sen jag skrev. Jag har gjort något inlägg då och då, men jag tappade sugen efter min pappa gick bort. Nu tänkte jag börja på att blogga igen, det har hänt såååå mycket, så jag vet inte hur jag ska börja.

De bästa i mitt liv: Martin, Peter och Matilda
 Vi har skaffat katt, en alldeles egen, underbar Sibirisk katt. Han har fått en egen hemsida, Zingos Corner. Kika gärna in där så får ni se alldeles hur underbar han är...


Zingo

Jag har inte scrappat så mycket som jag egentligen vill, men en del kort m.m. har det blivit. Sen har jag skaffat mig en Silhouette maskin, den är sååå otroligt bra, jag gör nästan aldrig kort utan den längre. Kika in en blog som handlar om Silhouette Cameon.

Finns så mycket mer att skriva om, men jag återkommer i nya inlägg istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar